eemelieeandersson

Alla inlägg under februari 2011

Av emelie andersson - 28 februari 2011 23:07

Nu tänkte jag snart sleepa, är så trött så jag skulle kunna stå upp och sova.

Dagen har rullat på bra. Skolan, stallet, grodden, dusch,fix,kalas,plugg.

Gillar när det är fullspäckade dagar, då hinner man inte tänka så mkt.     

Blev i alla fall att Hästarna fick stå idag, blev bara ryktning&mys för dom. Jag tror de båda uppskattade en ledig dag från ridningen!   

Tråkigt inlägg jag vet men nu ska jag sova,

Nattii



  



Av emelie andersson - 28 februari 2011 11:53

Sitter här i skolan och ruttnar bort, har 1och en ½ timmes rast. Usch vad jag hatar skolan!Jag längtar faktiskt hem, hehe   

Slutar klockan 4 idag oxå fii faan!!

Och jag har besluts ångest om jag ska rida eller inte.
Båda hästar har gått 5 dagar irad så de kanske får stå ändå,

då kanske jag kan komma i tid till kalaset i kväll också.

Fast det känns inte som om Sälma behöver stå, men det kanske är bra för henne att  få vila hjärnan en dag i alla fall.   Som sagt senare blir det kalas, ska hinna iväg med mamma och köpa spån också och kanske boka tid till tandläkaren åt prillis.

Nu ska jag snart ha engelska, är så jävla bra på english!

Hörs senare.

bye 


Av emelie andersson - 27 februari 2011 23:36

 

En äkta vän är den som ser de osynliga tårarna, medan de andra tror på ditt leende..... ♥

 

 

  

Av emelie andersson - 27 februari 2011 23:06

Blev inget ridhus i helgen, så inga nya ridbilder.

För övrigt så har lovet gått alldeles för fort, i morgon ska man tillbaks till helvetet.

Det ända som känns positivt just nu är att februari snart är slut, gött!! jag hatar verkligen den månaden!! Har alltid gjort och kommer alltid att göra!  

 

Idag red jag och prillan en finnebäck runda på morgonkvisten, barbacka. Hon var riktigt fin!   Sälma och jag tog en utav de längre högåsrudorna på eftermiddagen, förstår inte hur hon kan va så himla pigg hela tiden!! ^^  Riktiga räcer olga!

Men det är bra att hon är pigg, det är ett gott täcken.   , fast ibland kanske hon är lite överdrivet pigg/het, hehe.

 

Nu är jag klar med apu arbetet, och även lite matte har jag gjort så nu tänker jag sleepa!

 

  

 

  

 

 

    

Av emelie andersson - 26 februari 2011 00:30

så blir det ridhuset i morgon med prillan, om jag inte vaknar upp med feber igen!

Är jävligt trött på febern som kommer till och från hela jävla tiden, usch!

Men som sagt, om det blir ridhuset i morgon så kommer det nog upp lite nya ridbilder så småningom.

Nu ska jag sova så jag orkar upp och släppa ut hästarna i morgon.

Nattii   

 

  

älskade ponny! Y

 

 

  

 

Av emelie andersson - 24 februari 2011 21:45

är så himla sugen på att åka till ridhhuset nu och verkligen komma igång på riktigt! Och så får ju gärna banan komma fram snart också! jävla snö! Vill ha vår!

Synd att man inte hade körkort så man kunde åka till ridhuset när man ville!!..


några fåå ridhus bilder:


  


  


  


  



Hitta bara en gammal bild på min söta fina ponny, har inga på min nya dator men får skaffa snart. Är så grymt sugen på att rida dressyr så mamma kanske kan köra mig till ridhuset på lördag? om det blir så, så lovar jag att det kommer massvis med nya ridbilder på Black Pride och mig.

älskade ponnyy!



     

Nu

Av emelie andersson - 24 februari 2011 19:09

är jag hemma efter en heldag i stallet eller typ en heldag i alla fall, åkte upp vid halv 1 typ. Hann göra typ 2 mattetal innan jag åkte också, hehe bra emelie. har bara 300 uppgifter kvar nu!


Hästarna var sså jäva underbart duktiga idag!

Blev lång runda med båda! Sälma fick gå den extra långa och prillan den vanliga långa. Allt kändes så himla perfekt, har verkligen inget att klaga på idag!

Så himla pigga och arbetsvilliga, I like it!   

Puss pårom!

dom absolut bästa! vad skulle jag göra utan er?! Y


nu ska jag slå på en film och sen fixa lite om jag orkar.

Kanske uppdaterar lite senare också.

Det var nån som viskade i mitt öra att det var partybowling i morgon också, jag ska spöaa dom alla, hehe!   


Hej så länge




  







Av emelie andersson - 23 februari 2011 23:22

Hästarna gick kanon bra idag, och jag hade  rätt, UBER pigga hästar!

Red långt med båda, det behövde dom!

Orkar inte skriva mer nu, för ja är arg.

Min kväll blev förstörd helt i onödan!    

apa på allt!



  






Ovido - Quiz & Flashcards