eemelieeandersson

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av emelie andersson - 6 mars 2011 01:52

eller aa nu blir det ju i förrgår. Men Som sagt, prillan kändes super fin, och speciellt för att inte ha varit och ridit i ett ridhus under hela vintern...

Fast det märks att vi inte har ridit dressyr på ja vet inte hur länge, men hon jobbade på bra. Det var bara i slutet som det kändes som om jag fick bära henne fram, men det var inte så konstigt kanske. Vi koncentrera oss mest på lösgöring och mkt galoppfattningar- galopp. Hon är fortfarande mkt svag när det gäller att hålla kort galopp länge på böjt spår. Men hon har blivit så jävla mkt starkare i kroppen än va hon har varit, det är en sån himla skillnad på henne, det märks att det går framåt. Det enda som jag kan klaga på ibland är att hon tappar motorn väldigt snabbt, men hon kan om hon vill. Precis som jag.   

Är stolt över min fina ponnyy!! Y







 

You are the best, I love you!!   Y

 

 

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


här kan ni läsa om mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards