eemelieeandersson

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av emelie andersson - 8 mars 2011 21:19

Och i morgon var det Onsdag då och det betyder att jag är ledig, gud vad jag älskar studiedagar!   

 

Skoldagen idag har varit väldigt seg!! bara sittastill lektioner, och det är inte roligt om man är aptrött! Fick reda på Matteprovet vi gjorde i fredags också, fick VG det var bra gjort av mig tyckte jag! 

 

Idag så hade min snälla pappa varit uppe och mockat och fixat hö innan jag kom dit så jag behövde bara fixa åt Sälmis.

Prillan och jag fick sällskap av Mathilda och Filippa idag när vi red, det blev en Finnebäck runda. Prillan var riktigt pigg och taggad, det gillas!  

Sälma fick stå idag, blev bara en mysig ryktstund, hon är ju för go asså!

 

Förövrigt är jag riktigt shoppingsugen, på både saker till mig och hästsaker.

En stor hästaffär skulle inte sitta fel!

 

Nu ska jag hoppa i duschen och sen checka Big brother och sen får jag se vad det blir. Hörs

 

  

 

  

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


här kan ni läsa om mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards