eemelieeandersson

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av emelie andersson - 7 mars 2011 23:45

Heej Heej.

Hann aldrig blogga igår så jag tänkte skriva ett inlägg om Sälmas och mitt dressyrpass i går i ridhuset. Vi red för Lotta och sälma va lika pigg som vanligt.

Hon var jätteduktig, blir så sur på mig själv när jag inte gör rätt bara.hehe

Hon kändes i alla fall super fin. Men på mitten av ridpasset så hände nåt väldigt konstigt,  hon började halta och ingen fatta någonting.  

Vi trodde det bara var att hoppa av men vi skritta lite till att börja med och sen trava lite igen för att se om vi kunde se något som var fel och helt plötsligt så försvann det. Helt konstigt, för sen var hon som innan igen, inge halt och raket pigg! Lotta sa nyss att hovslagaren kommer och kollar på sälma på onsadag, för det kan ju vara något som har kommit emellan sulan och "klämmer".

Men som sagt hon kändes väldigt fin förutom dom 5 minutrarna hon halta. 

Mamma var med och tog kort, men denna gång tog hon inte lika mkt eftersom hon filma också så det blev inga bra bilder men ska försöka klippa ihop en film när jag får tid. Men ni ska få se nån bild i alla fall, fast det är inte bara bilder från denna gång.

 

 

       

 

 

   

 

  

Bästa Super Sälma & Bästa Lotta!

 

 

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


här kan ni läsa om mitt liv.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards